Postup pri reklamácii

POSTUP PRI REKLAMÁCII
Časť I.
Postup pri reklamácii pre osoby, ktoré sú spotrebiteľmi

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na okay-elektro.sk? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.

Tento postup sa vzťahuje na kupujúceho, ktorý je v zmysle všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľom.

1. krok – Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí:

Zoznam servisov nájdete TU.

2. Krok – Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste práve vyhľadali, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku.Zároveň je jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

Akýkoľvek doklad, ktorý potvrdzuje, že tovar bol zakúpený na Hej.sk a je v záručnej dobe. Môže to byť daňový doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný; dodací list, potvrdenie objednávky a pod.
záručný list (ak je povinný)
detailný popis závady
U veľkých výrobkov ako sú napr. práčky a chladničky, sa obvykle pracovník autorizovaného servisného strediska po dohode dostaví do Vášho bydliska, táto skutočnosť je priamo závislá od zmluvných servisov jednotlivých značiek. Návštevu v mieste bydliska neposkytujú automaticky všetky autorizované servisné strediská. U menších spotrebičov typu fén, MW rúra alebo DVD prehrávač je nutné výrobok doručiť na adresu servisného strediska.

3. krok – Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.

4. krok – Riešenie Vašej reklamácie, ak sa vo výbere nenachádza Vami požadovaná značka/výrobca

V tomto prípade uprednostňujete riešenie Vašej reklamácie prostredníctvom predajcu. Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

Pošlite e-mail na mailovú adresu: kontakt@okay-elektro.sk, kde uvediete:
typ výrobku
jeho výrobné číslo
číslo predajného dokladu
popis závady
Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe (adresa autorizovaného servisného strediska, ktoré je najbližšie Vášmu bydlisku alebo iný postup doporučený naším predajcom).
Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady (Reklamačný_formulár TU [PDF]), záručným listom a dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.
Časť II.
Postup pri reklamácii pre osoby, ktoré nie sú spotrebiteľmi

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na okay-elektro.sk ? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.

Tento postup sa vzťahuje na kupujúceho, ktorý nie je v zmysle všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľom.

1. krok – Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí:

Zoznam servisov nájdete TU.

2. Krok – Kontakt servisného strediska

Servisné stredisko, ktoré ste práve vyhľadali, je autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku.Zároveň je jediným subjektom, ktorý dokáže odborne posúdiť a následne odstrániť závadu.

Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

daňový doklad o kúpe
záručný list (ak je povinný)
detailný popis závady
U veľkých výrobkov ako sú napr. práčky a chladničky, sa obvykle pracovník autorizovaného servisného strediska po dohode dostaví do Vášho sídla, resp. miesta podnikania, táto skutočnosť je priamo závislá od zmluvných servisov jednotlivých značiek. Návštevu v mieste sídla, resp. miesta podnikania neposkytujú automaticky všetky autorizované servisné strediská. U menších spotrebičov typu fén, MW rúra alebo DVD prehrávač je nutné výrobok doručiť na adresu servisného strediska.

3. krok – Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Lehota na vybavenie reklamácie u kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom nie je ohraničená zákonom, ako predajca sa však zaväzujeme dodržať lehotu 60 dní na vybavenie reklamácie. V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.

4. krok – Riešenie Vašej reklamácie, ak sa vo výbere nenachádza Vami požadovaná značka/výrobca

V tomto prípade uprednostňujete riešenie Vašej reklamácie prostredníctvom predajcu. Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

Pošlite e-mail na mailovú adresu: kontakt@okay-elektro.sk, kde uvediete:
typ výrobku
jeho výrobné číslo
číslo predajného dokladu
popis závady
Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe (adresa autorizovaného servisného strediska, ktoré je najbližšie Vášmu bydlisku alebo iný postup doporučený naším predajcom).
Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, záručným listom a dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.